vrijdag 22 maart 2013

Uiltjes

Komende week zal ik een paar foto's maken van mijn sampler. Ik ben hem aan het doorquilten en moet nog drie blokken. Daarna de sashings en de rand en dan is hij af. De planning is medio dit jaar. Door allerlei omstandigheden heeft het doorquilten vertraging opgelopen. En omdat ik een nieuweling ben die ook steeds andere zaken nog moet leren blijft er minder tijd over voor het doorpitten.
En juist als newbee wil je ook af en toe andere dingetjes tussendoor doen die minder tijdrovend zijn maar wel veel plezier opleveren.

Zo heb ik op internet een heel leuk patroon gevonden voor uiltjes (gevonden bij moonstitches). En dus komen ze inderdaad in groepjes bij me langs.
Hier wat voorbeelden. Ik heb ze oortjes en vleugeltjes gegeven, dat vond ik leuker (zie verschil eerste en tweede foto voor de oortjes, het voorbeeld had geen oortjes en vleugels).

Een groot plezier om te maken en leuk om weg te geven.
Volgende keer meer, want ik wil natuurlijk ook wat Tilda uitproberen.

2 opmerkingen: