zondag 21 juli 2013

Glas-in-lood

Ondanks het warme weer ben ik toch maar beetje bij beetje weer aan het naaien geslagen. De glas-in-lood bereikt een nieuwe fase. Ik ben bezig met het vastzetten van de biaisbandjes aan de onderkant. Dan heb ik het idee dat er iets "af" is.
Zo ziet het er uit:



De kleurverschillen zitten hem in het feit dat een deel met flits en een deel zonder flits is gemaakt.

Ik wil nu eerst de hele onderkant vastzetten, daarna breng ik de bovenste bloemen en bladeren aan. Er zijn een aantal plaatsen waar ik dan langere stukken biaisband over door kan laten lopen.

In elk geval, het begin is er.

2 opmerkingen:

  1. Leuk om dit te zien groeien, het wordt al mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie glas in lood!!!! De quiltring bevalt goed voor in de bank. Ik heb echt plezier van de hogere leuningen naast me zodat de ook bij mij queensize de quilt niet op mijn armen leunen. En op een losse stoel gaat het ook, maar geen uren.... maar voor die vijftig euro heb je der echt geen miskoop aan. Succes met je beslissing

    BeantwoordenVerwijderen