zondag 18 augustus 2013

Glas-in-lood en marsepein

Beetje bij beetje vordert het werk aan de glas-in-lood quilt. Ik heb een deel van de onderkant nu vastgezet en ik heb de bovenste bloemen en bladeren er op gestreken. Zo kan ik beginnen met het uitzetten van de lange lijnen.


Ondertussen ben ik ook aan het knutselen gegaan. Niet met fimo maar met marsepein. Ik wilde eigenlijk graag een workshop volgen. Maar mijn dochter zei: mam, je hebt altijd met fimo gewerkt. Dan kun je dit toch ook? Dus ben ik bij de A.ction goedkope marsepein gaan halen. Mocht het mislukken dan gooi ik geen groot bedrag weg.
Dit is het resultaat van een middagje knutselen..




Niet gek voor een eerste poging, toch?

2 opmerkingen:

  1. Karen je glas in lood begint al mooie vormen te krijgen, en pas maar op straks heb je geen tijd meer voor de quilt. Het ziet er wel heel mooi uit je marsepeinen figuurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je quilt wordt mooi. Volgens mij heeft je dochter gelijk, leuke marsepein figuurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen