maandag 8 april 2013

Stofjes en een opdracht

Afgelopen weekeinde heb ik heel veel gezien en veel inspiratie opgedaan. Ik had aan onze oudste dochter aangeboden om een quilt voor haar en haar vriend te maken. Omdat ik op les zit wordt mij steeds een nieuwe techniek geleerd. En het leek mij aardig om nu te gaan beginnen aan een glas-in-lood techniek.
Van Y. had ik een doos met boeken en voorbeelden meegekregen en tijdens een kopje koffie maakte oudste een aantal foto's met haar mobiel. Wij zouden vroeger gaan sjouwen met al die boeken maar nee, even wat heen en weer mailen, appen of wat dan ook en ook vriend had de foto's tot zijn beschikking.
Samen kwamen ze tot de volgende keuze: Dancing Blooms


Dus ben ik op zoek geweest naar verloopstoffen. Of dat gelukt is????

Morgen maak ik foto's van de stoffen en zet ik ze op het blog. Dan kan iedereen zelf oordelen. Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten